• שנתאים לך צמח?
  • Gift Card
  • neta עסקים
  • מדריכי טיפול
  • עציץ עם הקדשה
  • מגיעים אליך?
  • Log in

איזה מזיקים יש לצמחי בית וכיצד להיפטר מהם?

צמחי בית יכולים לספק אווירה יפה ומזמינה לכל בית, אבל הם מגיעים עם מערכת הבעיות הייחודית שלהם. מזיקים הם אחת הבעיות הנפוצות ביותר, ויכולים להמיט הרס על הצמחים שלך אם לא בודקים אותם. למרבה המזל, יש כמה צעדים פשוטים שאתה יכול לנקוט כדי להיפטר מהם ולשמור על בריאות הצמחים שלך.

המזיקים הנפוצים ביותר של צמחי הבית הם כנימות, קמחיות, חרקי קשקשת, קרדית עכביש וזבובים לבנים. לכל אחד מהמזיקים הללו מאפיינים ייחודיים משלו והוא עלול לגרום לסוגים שונים של נזקים. כנימות הן חרקים קטנים בעלי גוף רך הניזונים ממוהל צמחים, וכתוצאה מכך עלווה צהובה או מעוותת. קמחית הם חרקים קטנים, לבנים, צמר גפן שעלולים לגרום להצהבת עלים ולצמיחה מעוותת. חרקים קשקשים הם חרקים קטנים ובעלי גוף שניזונים ממוהל צמחים, ולעתים קרובות התוצאה היא עלווה מצהיבה או מעוותת. קרדית עכביש היא עכבישי עכביש זעירים בעלי שמונה רגליים שעלולים לגרום לקורות, נזק לעלים והשחמה. זבובים לבנים הם מזיקים זעירים ולבנים של חרקים הניזונים ממוהל צמחים ועלולים לגרום להצהבה ולצמיחה מעוותת.

כיצד להיפטר ממזיקים בעציצים?

למרבה המזל, ישנן מספר שיטות יעילות להיפטר ממזיקים אלו. הצעד החשוב ביותר הוא לבדוק את הצמחים שלך באופן קבוע לאיתור סימני נגיעות. אם אתה מבחין באחד מהמזיקים לעיל, עליך לנקוט מיד בצעדים להרחקתם.

אחת השיטות היעילות ביותר להדברת מזיקים בצמחי בית היא שימוש בקונפידור קוטל מזיקים או פלאש קוטל כנימות. מוצרים אלה נועדו להרוג את המזיקים מבלי לפגוע בצמחים שלך. הקפד לקרוא את ההוראות בקפידה, מכיוון שחלק מהמוצרים עשויים לדרוש יישומים מרובים ליעילות מלאה.

לגישה טבעית יותר, אתה יכול לנסות להשתמש בתרסיס אורגני לכנימות עלה או תרסיס אורגני לחיטוי עלוות הצמח. זוהי תערובת אורגנית ולא מזיקה שניתן לרסס על הצמחים שלך.  זה יעיל מאוד, וזה יכול להיות שיטה יעילה לחיסול מזיקים.

אם אתה נתקל בבעיות עם מזיקים של צמחי בית, חשוב לנקוט בצעדים הדרושים כדי להיפטר מהם. בדוק באופן קבוע את הצמחים שלך לאיתור סימני נגיעות, והשתמש בשילוב של קוטלי חרקים מסחריים וסבונים קוטלי חרקים תוצרת בית כדי לחסל את המזיקים. עם השלבים האלה, אתה יכול לשמור על הצמחים שלך במראה בריא וללא מזיקים.

מעוניין לדעת עוד? לחץ כאן לטיפים נוספים במדריכי הטיפול שלנו

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך...

סגירת נגישות

עלות משלוח ₪30
מינימום הזמנה ₪100
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪290

×