• Gift Card
  • neta עסקים
  • מגיעים אליך?
  • Log in

שאלות ותשובות

הצמחים שתקבלו יגיעו בתוך הכלי שבחרתם או בתוך עציץ הגידול ובהתאם לגודל ולצבע שתבחרו. צמחים הם יצורים חיים כך שניתן שיהיה שוני בין המוצר שתראו בתמונה והמוצר שתקבלו הביתה. אבל היי, אתם יכולים להיות רגועים, אנחנו ב- neta מתחייבים לצמחים באיכות הכי טובה! 

גודל הצמחים באתר מורכב משני פרמטרים- קוטר וגובה.
את קוטר העציץ ניתן לראות בלחיצה על כפתור “מידות” שבעמוד כל צמח. הקוטר מתייחס לעציץ המגדלים.
שימו לב שקוטר העציצים המעוצבים גדול יותר מקוטר עציץ המגדלים ואת המידות שלהם תמצאו בעמוד המוצר של כל עציץ (תחת קטגוריית “עציצים”). 
גובה כל צמח מופיע בתחתית עמוד המוצר שלו. לכל צמח ניתן טווח כיוון שיש שוני בין צמח לצמח. גובה הצמח נמדד מהרצפה (כולל עציץ המגדלים) ועד לשיא הגובה שלו.

הצמחים שתזמינו יגיעו שתולים בתוך העציץ שתבחרו. בשביל לשתול צמח בתוך עציץ יש לקדוח חור ניקוז וזה בדיוק מה שאנחנו עושים. תרצו לוותר על השתילה ושלא נקדח חור ניקוז? פשוט תרשמו זאת בהערות להזמנה שבעמוד השארת הפרטים.

כאשר מוותרים על השתילה מוותרים גם על חור הניקוז שאנחנו קודחים בעציץ. לפעמים יותר נוח להניח את הצמח בכלי שאין בו חור ניקוז כך שלא צריך להתאים לו תחתית. יתרון נוסף הוא הקלות שבה ניתן לשנות ולהחליף את הצמח בכלי.

אם בחרת צמח שתול בעציץ טרקוטה (קלאסי\מוקה\לבן), העציץ יגיע עם תחתית תואמת ללא עלות נוספת. כל שאר העציצים אינם מגיעים עם תחתית. לצירוף תחתית יש לסמן את הצ’קבוקס שמעל לכפתור “הוספה לסל” בעמוד המוצר של הצמח והעציץ יגיע עם תחתית פלסטיק שקופה תואמת (כזו שבקושי רואים) ועלות התחתית תתווסף להזמנה.

הצמח שהזמנתם לא מתאים לכם? הייתם רוצים להחליף או להחזיר? אין שום בעיה!
כל מוצר שקיבלתם מאיתנו ניתן להחזרה או החלפה כל עוד דווח בטווח של 48 שעות מקבלת המשלוח. ישנה עלות של 30 ש”ח בעבור המשלוח.
בהזמנה מעל 270 ש”ח תהנו ממשלוח חינם. במידה ובחרתם להחזיר פריטים כך שסכום ההזמנה הכולל יורד מ- 270 ש”ח (לא כולל דמי משלוח), תהיה עלות נוספת בעבור חיוב דמי המשלוח המקוריים ואלו יקוזזו מהזיכוי שמגיע לכם.
*יש לטפל בצמחים על פי ההוראות המופיעות על גבי כל צמח בעמוד המוצר עד למועד ביצוע ההחזרה\החלפה.

לשירותכם הקו הירוק. הזינו את הפרטים הרלוונטים ונעשה כל מאמץ בכדי לעזור לכם להציל את החבר הירוק שלכם.

בתפריט הראשי באתר תוכלו לבדוק אם הכתובת שלכם נמצאת באיזור החלוקה שלנו על ידי לחיצה על “מגיעים אליך”. לחיצה תקפיץ פופאפ בו עליכם להזין את הכתובת למשלוח, אם אינכם באזור החלוקה תדעו זאת מראש. לא ניתן יהיה להשלים את ההזמנה אם הכתובת שלכם מחוץ לאיזור החלוקה של neta.

בתחתית האתר תוכלו להשאיר את המייל שלכם, משם אנחנו כבר נדאג שנישאר חברים 🙂

כל הצמחים באתר הם צמחי בית שיהנו גם באזורים מוצלים (ללא שמש ישירה) ומוגנים בחוץ. ישנם צמחים יותר עמידים לתנאי חוץ שיכולים אפילו לשרוד תחת כמה שעות בודדות (2-3 שעות) של שמש. בכדי לגלות איזה צמחים יתאימו לכם למרפסת תוכלו לסמן את התנאים הרלוונטים במנגנון הפילטר, ותהנו מצמחים מתאימים במיוחד בשבילכם. בשביל להבין קצת יותר על מנגנון הפילטר היכנסו לעמוד טיפים על neta.

לכל צמח באתר ישנה מפת תנאים בעמוד המוצר שם תוכלו לראות מהם התנאים האידיאליים לאותו צמח.

האם ניתן?!
ברור, אין דבר יותר כיף מלקבל צמחים במתנה!
אם ברצונך לשלוח מתנה, כל שעליך לעשות זה למלא את הפרטים של מקבל המשלוח ולצרף כרטיס ברכה בצ’קבוקס ממש מעל לכפתור “שליחת הזמנה” שבעמוד הצ’ק אאוט. אנחנו כבר נדאג לכל השאר.

אנחנו מאמינים בשיתופי פעולה ונשמח לספק לכם פתרונות כמו מתנות לעובדים או עיצוב ירוק לחללי המשרדים. במידה ואתם מעוניינים לבחון עבודה משותפת אנא צרו איתנו קשר באחת מהדרכים הבאות:
-צ’אט אנושי באתר
-עמוד ‘
neta Bussiness
-עמוד הפייסבוק והאינסטגרם
-מייל: [email protected]

אנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.

ניתן ליצור איתנו קשר בדרכים הבאות:
-צ’אט אנושי באתר
-עמוד ‘צור קשר
-עמוד הפייסבוק והאינסטגרם
-מייל: [email protected]

התשלום באתר בלבד, ובאמצעות כרטיס אשראי. אנו מכבדים כרטיסי- ויזה, מאסטר קארד, ישראכרט ודיינרס קלאב.