• Gift Card
  • neta עסקים
  • מגיעים אליך?
  • Log in

שאלות ותשובות

הצמחים שתקבלו יגיעו בתוך הכלי שבחרתם או בתוך עציץ הגידול ובהתאם לגודל ולצבע שתבחרו. צמחים הם יצורים חיים כך שניתן שיהיה שוני בין המוצר שתראו בתמונה והמוצר שתקבלו הביתה. אבל היי, אתם יכולים להיות רגועים, אנחנו ב- neta מתחייבים לצמחים באיכות הכי טובה! 

הצמחים שתזמינו יגיעו שתולים בתוך העציץ שתבחרו אלא אם תסמנו בעמוד המוצר שאתם מעוניינים לוותר על השתילה. 

כאשר מוותרים על השתילה מוותרים גם על חור הניקוז שאנחנו קודחים בעציץ. לפעמים יותר נוח להניח את הצמח בכלי שאין בו חור ניקוז ולא צריך להתאים לו תחתית. יתרון נוסף הוא הקלות שבה ניתן לשנות ולהחליף את הצמח בכלי.

הצמח שהזמנתם לא מתאים לכם? הייתם רוצים להחליף או להחזיר? אין שום בעיה!
כל מוצר שקיבלתם מאיתנו ניתן להחזרה או החלפה כל עוד דווח בטווח של 48 שעות מקבלת המשלוח בעלות של 30 ש”ח.
*יש לטפל בצמחים על פי ההוראות המופיעות על גבי כל צמח בעמוד המוצר עד למועד ביצוע ההחזרה\החלפה.

לשירותכם הקו הירוק. הזינו את הפרטים הרלוונטים ונעשה כל מאמץ בכדי לעזור לכם להציל את החבר הירוק שלכם.

בתפריט העליון של האתר תוכלו לבדוק אם הכתובת שלכם על ידי לחיצה על “מגיעים אליך”. לחיצה תקפיץ פופאפ בו עליכם להזין את הכתובת למשלוח, אם אינכם באזור החלוקה תדעו זאת מראש. לא ניתן יהיה להשלים את ההזמנה אם הכתובת שלכם מחוץ לאיזור החלוקה של neta.

בתחתית האתר תוכלו להשאיר את המייל שלכם, משם אנחנו כבר נדאג שנישאר חברים:)

בכדי לגלות איזה צמחים יתאימו לכם למרפסת תוכלו לסמן את התנאים הרלוונטים לכם במנגנון הפילטר, ותהנו מצמחים מתאימים במיוחד בשבילכם. בשביל להבין קצת יותר על מנגנון הפילטר היכנסו לעמוד טיפים על neta.

אנחנו מאמינים שהעצמאות בבחירה של צמחים שמתאימים לתנאים שלכם זה ערך עליון! לכן, לכל צמח מופיע מפרט שלם של התנאים בעמוד המוצר.

האם ניתן?!
ברור, אין דבר יותר כיף מלקבל צמחים במתנה!
אם ברצונך לשלוח מתנה, כל שעליך לעשות זה למלא את הפרטים של מקבל המשלוח ולצרף כרטיס ברכה בצ’קבוקס ממש מעל לכפתור “שליחת הזמנה” שבעמוד הצ’ק אאוט. אנחנו כבר נדאג לכל השאר.

אנחנו מאמינים בשיתופי פעולה ונשמח לספק לכם פתרונות כמו מתנות לעובדים או עיצוב ירוק לחללי המשרדים. במידה ואתם מעוניינים לבחון עבודה משותפת אנא צרו איתנו קשר באחת מהדרכים הבאות:
-צ’אט אנושי באתר
-עמוד ‘
neta Bussiness
-עמוד הפייסבוק והאינסטגרם
-מייל: [email protected]

אנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.

ניתן ליצור איתנו קשר בדרכים הבאות:
-צ’אט אנושי באתר
-עמוד ‘צור קשר
-עמוד הפייסבוק והאינסטגרם
-מייל: [email protected]

התשלום באתר בלבד, ובאמצעות כרטיס אשראי. אנו מכבדים כרטיסי- ויזה, מאסטר קארד, ישראכרט ודיינרס קלאב.