שאלות ותשובות

הצמחים שתקבלו יגיעו שתולים בתוך הכלי שבחרתם או בתוך עציץ הגידול ובהתאם לגודל ולצבע שתבחרו. צמחים הם יצורים חיים כך שניתן שיהיה שוני בין המוצר שתראו בתמונה והמוצר שתקבלו הביתה. אבל היי, אתם יכולים להיות רגועים, אנחנו ב- neta מתחייבים לצמחים באיכות הכי טובה! 

ככלל, הצמחים מגיעים שתולים בתוך הכלי שבחרתם. במידה ותרצו לקבל את הצמח והכלי לא שתולים רישמו לנו בהערות להזמנה בעמוד הצ’ק אאוט. 
*צמחים בסלסילות קש או מוצרים ממתכת אינם מגיעים שתולים אלא מונחים בצורה מותאמת עם עציץ הפלסטיק מהמגדל.

צמחים הם יצורים חיים, לכן מדיניות ההחזרות שונה בינם לבין מוצרים יבשים כמו כלים, מוצרי גינון וכו’.
ניתן לדווח על בעיות הנוגעות בצמחים חיים בטווח של 72 שעות מרגע מסירתם ובמקרה כזה נוכל לבצע החזרה או החלפה.
לא נוכל לקחת אחריות על צמחים שנקנו באתר ולא דווחו בפרק זמן של 72 שעות מרגע המסירה. 
*יש לטפל בצמחים (על פי התנאים המפורטים באתר לגבי כל סוג צמח) מרגע קבלתם.

לשירותכם הקו הירוק. הזינו את הפרטים הרלוונטים ונעשה כל מאמץ בכדי לעזור לכם להציל את החבר הירוק שלכם.

בתפריט העליון של האתר תוכלו לבדוק אם הכתובת שלכם על ידי לחיצה על “מגיעים אליך”. לחיצה תקפיץ פופאפ בו עליכם להזין את הכתובת למשלוח, אם אינכם באזור החלוקה תדעו זאת מראש. לא ניתן יהיה להשלים את ההזמנה אם הכתובת שלכם מחוץ לאיזור החלוקה של neta.

בתחתית האתר תוכלו להשאיר את המייל שלכם, משם אנחנו כבר נדאג שנישאר חברים:)

בכדי לגלות איזה צמחים יתאימו לכם למרפסת תוכלו לסמן את התנאים הרלוונטים לכם במנגנון הפילטר, ותהנו מצמחים מתאימים במיוחד בשבילכם. בשביל להבין קצת יותר על מנגנון הפילטר היכנסו לעמוד טיפים על neta.

אנחנו מאמינים שהעצמאות בבחירה של צמחים שמתאימים לתנאים שלכם זה ערך עליון! לכן, לכל צמח מופיע מפרט שלם של התנאים בעמוד המוצר.

האם ניתן?!
ברור, אין דבר יותר כיף מלקבל צמחים במתנה!
אם ברצונך לשלוח מתנה, כל שעליך לעשות זה לבחור ממש מעל לכפתור “שליחת הזמנה” שבעמוד הצ’ק אאוט את האפשרות להוסיף כרטיס ברכה ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

אנחנו מאמינים בשיתופי פעולה ונשמח לספק לכם פתרונות כמו מתנות לעובדים או עיצוב ירוק לחללי המשרדים. במידה ואתם מעוניינים לבחון עבודה משותפת אנא צרו איתנו קשר באחת מהדרכים הבאות:
-צ’אט אנושי באתר
-עמוד ‘
neta Bussiness
-עמוד הפייסבוק
-מייל: support@netaplants.com

אנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם.

ניתן ליצור איתנו קשר בדרכים הבאות:
-צ’אט אנושי באתר
-עמוד ‘צור קשר
-עמוד הפייסבוק
-מייל: support@netaplants.com

התשלום באתר בלבד, ובאמצעות כרטיס אשראי. אנו מכבדים כרטיסי- ויזה, מאסטר קארד, ישראכרט ודיינרס קלאב.