• שנתאים לך צמח?
  • Gift Card
  • neta עסקים
  • מדריכי טיפול
  • עציץ עם הקדשה
  • מגיעים אליך?
  • Log in
איזה צמחים מטפסים מתאימים לחומה או כיסוי מסתור ?

איזה צמחים מטפסים מתאימים לחומה או כיסוי מסתור?

צמחים מטפסים הם דרך מצוינת להחיות כל גינה, לספק מבנה ועניין לחלל משעמם אחרת. ניתן לאמן אותם לגדול לאורך קירות או גדרות, כמו גם במעלה סבכות, מה שמאפשר לך ליצור גינה אנכית יפה.

להלן 10 צמחים מטפסים המתאימים לקיר או למחבוא:

  1. קיסוס אנגלי: גפן ירוק-עד זו היא אחת הבחירות הטובות ביותר עבור קיר או מקום מסתור, מכיוון שהיא צומחת במהירות וקל לטפל בה. זה גם נהדר למתן פרטיות, מכיוון שהוא יכול לכסות במהירות גדר או קיר מכוערים.
  2. ויסטריה: מטפס נמרץ זה נהדר להוספת תצוגה פרחונית יפה לגינה שלך. הוא מייצר המוני פרחים ריחניים בסוף האביב, מה שהופך אותו לתוספת נהדרת לכל חלל חיצוני.
  3. יערה: זוהי עוד בחירה מצוינת לכיסוי קירות וגדרות. הוא מייצר פרחים קטנים וריחניים בקיץ, ויכול לכסות במהירות שטחים גדולים.
  4. גפן חצוצרה: מטפס נמרץ זה מייצר אשכולות של פרחים גדולים בצורת חצוצרה בקיץ, מושך יונקי דבש וחיות בר אחרות לגינה שלך.
  5. עקולית משרישה: המטפס הרב-תכליתי הזה זמין במגוון צבעים וגדלים, כך שקל למצוא אחד שיתאים לצרכים שלך. זה גם נהדר לספק מגוון של פריחה לאורך כל השנה.
  6. הידרנג’אה מטפס: מטפס פורח זה מייצר אשכולות יפים של פרחים לבנים בקיץ. זה אידיאלי עבור קיר או מקום מסתור, מכיוון שהוא יכול לכסות במהירות שטחים גדולים.
  7. טרכלוספרמון יסמיני: מטפס ירוק עד זה מייצר פרחים לבנים ריחניים באביב ובקיץ. זה נהדר ליצירת קיר ריחני ופורח.
  8. ורדים מטפסים: המטפסים הקלאסיים האלה מגיעים במגוון רחב של צבעים וגדלים, כך שתוכל למצוא בקלות אחד שיתאים לצרכים שלך. הם מייצרים פריחה יפה לאורך חודשי הקיץ.
  9. פָּסִיפְלוֹרָה או שְעוֹנִית (פרח תשוקה): המטפס בעל המראה האקזוטי הזה מייצר פרחים מהממים בקיץ. זה מושלם לכיסוי קיר או ליצירת מקום מסתור יפהפה.
  10. גפנית: המטפס הצומח במהירות זה מושלם לכיסוי קיר או גדר מכוערים. זה גם נהדר למתן פרטיות, מכיוון שהוא יכול לכסות במהירות שטחים גדולים.

בין אם אתם מחפשים לכסות גדר מכוערת או ליצור גינה אנכית יפהפייה, 10 הצמחים המטפסים האלה מושלמים עבור קיר או מקום מסתור. קל לטפל בהם ויכולים לשנות במהירות כל חלל חיצוני.

מעוניין לדעת עוד? לחץ כאן לטיפים נוספים במדריכי הטיפול שלנו

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך...

סגירת נגישות

עלות משלוח ₪30
מינימום הזמנה ₪100
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪290

×