• שנתאים לך צמח?
  • Gift Card
  • neta עסקים
  • מדריכי טיפול
  • עציץ עם הקדשה
  • מגיעים אליך?
  • Log in
אילו עציצים למשרד מתאימים שאינם דורשים טיפול רב?

אילו עציצים למשרד מתאימים שאינם דורשים טיפול רב?

כשזה מגיע לבחירת עציצים למשרד, חשוב לקחת בחשבון כמה טיפול הם דורשים. אנשים רבים חושבים שצמחי משרד זקוקים לתשומת לב רבה, אבל זה לא חייב להיות המקרה. ישנם שפע של זנים בעלי תחזוקה נמוכה ודורשים טיפול מינימלי. להלן מבט על כמה מהאפשרויות הטובות ביותר עבור צמחים משרדיים שאינם זקוקים ליותר מדי.

5 סוגי עציצים למשרד:

ספטפיליום (Spathiphyllum): ספטפיליום הוא צמח משרדי קלאסי. זהו צמח עמיד ובעל תחזוקה נמוכה שיכול לשגשג בתנאי תאורה חלשים וכמעט בלתי אפשרי להרוג אותו. הוא מעדיף טמפרטורות בין 17-26 מעלות צלזיוס, כך שהוא מושלם עבור סביבת המשרד. זה דורש מעט יותר מהשקיה מדי פעם וערפול מדי פעם בחודשי הקיץ.

סנסיווריה (Sansevieria): צמח קל לטיפול זה הוא אופציה נהדרת למשרדים. הוא דורש טיפול מינימלי ויכול לשגשג בתנאי תאורה חלשים. זה גם מסתדר היטב בטמפרטורות שבין 17-26 מעלות צלזיוס ויכול לסבול תקופות של בצורת. העלים דמויי החרב של צמח הנחש הופכים אותו לבחירה מצוינת להוספת מעט ירק לשולחן.

פיקוס (Ficus ): הפיקוס הוא צמח משרדי קלאסי והוא בחירה פופולרית בשל דרישות התחזוקה הנמוכות שלו. הוא מעדיף טמפרטורות בין 16-28 מעלות צלזיוס ויכול לשגשג בתנאי תאורה חלשים. יש להשקות אותו כשהאדמה יבשה, ולנגב את העלים שלו במטלית לחה כל כמה שבועות.

ירקה (Chlorophytum comosum): ירקה הוא אחד מצמחי המשרד הפופולריים ביותר. הוא דורש טיפול מינימלי והוא סובלני מאוד לתנאי אור וטמפרטורה נמוכים. יש להשקות אותו היטב ולאחר מכן לתת לו להתייבש בין השקיה. העלים הארוכים והקשתים שלו הופכים אותו לתוספת נהדרת לכל משרד.

פילודנדרון בירקין (פילודנדרון): פילודנדרון הוא אופציה מצוינת למשרדים. הוא דורש טיפול מינימלי ויכול לשגשג בתנאי תאורה חלשים. הוא מעדיף טמפרטורות בין 17-28 מעלות צלזיוס ויש להשקותו כאשר האדמה יבשה. זה אידיאלי להוספת מעט ירק לשולחנות ולמשטחים אחרים.

אלו הם רק כמה ממפעלי המשרדים בתחזוקה נמוכה שמתאימים לאנשי מקצוע עסוקים. עם הצמחים האלה, אתה יכול להוסיף מעט ירק לסביבת העבודה שלך מבלי לדאוג ליותר מדי טיפול.

מעוניין לדעת עוד? לחץ כאן לטיפים נוספים במדריכי הטיפול שלנו

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך...

סגירת נגישות

עלות משלוח ₪30
מינימום הזמנה ₪100
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪290

×