• שנתאים לך צמח?
  • Gift Card
  • neta עסקים
  • מדריכי טיפול
  • עציץ עם הקדשה
  • מגיעים אליך?
  • Log in
אילו צמחים מתאימים לגדר חיה?

אילו צמחים מתאימים לגדר חיה?

גדר חיה היא תוספת אטרקטיבית ופרקטית לגינה שלך ויכולה לספק מגוון יתרונות כמו פרטיות, הגנה מפני רוח ואפילו מקלט לחיות בר. בעת בחירת צמחים לשימוש עבור הגדר שלך, חשוב לקחת בחשבון את גודלם, צורתם והרגלי הגידול שלהם.

להלן 10 צמחים שמתאימים להיות גדר חיה:

  1. אשכרוע ,עץ תאשור: שיח ירוק-עד זה הוא אחת הבחירות הפופולריות ביותר לגידור, מכיוון שניתן לקצץ אותו לצורה וגודל מדויקים. הוא גם עמיד למדי, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אתרים חשופים.
  2. טקסוס מעונב : טקסוס הוא ירוק עד ארוך טווח עם הרגל גדילה צפוף וזקוף. זה מושלם לגידור וניתן אפילו לגזוז אותו לצורות טופיאריות.
  3. צינית: צינית היא בחירה פופולרית נוספת לגידור בשל העלווה הצפופה והמבריקה שלה. זה גם די סובלני לגיזום, מה שהופך אותו קל לתחזוקה.
  4. פריווט: פריווט הוא שיח ירוק-עד הגדל במהירות עם עלים מבריקים וירוקים כהים. זוהי בחירה מצוינת לגידור, מכיוון שניתן לקצץ אותו לצורות מסודרות ויכול להתמודד עם גיזום כבד.
  5. דפנה, ער אציל: הוא שיח ירוק עד גדול בעל עלים מבריקים וירוקים כהים. זוהי בחירה פופולרית לגידור בשל העלווה הצפופה והסבילות לגיזום כבד.
  6. פוטיניה: הוא שיח ירוק עד הגדל במהירות עם צמיחה חדשה בצבע אדום בוהק. זוהי בחירה מצוינת לגידור, מכיוון שהוא מגיב היטב לגיזום וניתן לגזוז אותו לצורות מסודרות.
  7. מורן החורש: הוא שיח גדול ונשיר עם פרחים לבנים ריחניים באביב. זוהי בחירה אידיאלית עבור גידור, שכן ניתן לגזום אותו בקלות לצורה ולגודל רצויים.
  8. אשור: אשור הוא עץ נשיר אטרקטיבי עם קליפה חלקה וכסוף ועלווה ירוקה בוהקת בקיץ. זוהי בחירה מצוינת עבור גידור, שכן הוא צפוף וניתן לגזוז בקלות לצורות מסודרות.
  9. עוזרר: עוזרר הוא שיח נשיר הגדל במהירות עם קוצים חדים ופרחים לבנים ריחניים. זוהי בחירה אידיאלית עבור גידור, שכן ניתן לגזום אותו בקלות לצורה ולגודל רצויים.
  10. ברוש לילנד: ברוש לילנד הוא ירוק עד שגדל במהירות עם עלווה צפופה והרגלי צמיחה עמודים. זוהי בחירה מצוינת לגידור, מכיוון שניתן לקצץ אותו בקלות לצורות מסודרות ויכול להתמודד עם גיזום כבד.

מעוניין לדעת עוד? לחץ כאן לטיפים נוספים במדריכי הטיפול שלנו

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך...

סגירת נגישות

עלות משלוח ₪30
מינימום הזמנה ₪100
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪290

×