• שנתאים לך צמח?
  • Gift Card
  • neta עסקים
  • מדריכי טיפול
  • עציץ עם הקדשה
  • מגיעים אליך?
  • Log in
אילו צמחים מתאימים לתוך הבית עם תאורה נמוכה

אילו צמחים מתאימים לתוך הבית עם תאורה נמוכה?

האם אתם מחפשים כמה צמחים כדי להכניס קצת חיים לבית שלכם אבל אין לכם הרבה אור טבעי? אל דאגה, יש הרבה צמחים שישגשגו בתנאי תאורה חלשים.

הנה חמישה צמחים שמתאימים לבית עם תאורה נמוכה ויוסיפו קצת צבע וחיים.

  1. אגלונמה סילבר (Aglaonema): זהו צמח בית פופולרי והוא מושלם עבור אלה עם תנאי תאורה חלשים בבית. זה יכול להסתדר עם מעט מאוד אור, וזה גם קל לטפל בו. העלים הם תערובת יפה של ירוק, כסף וורוד והוא יכול לשרוד בטמפרטורות הנעות בין 17-26 מעלות צלזיוס.
  2. פיקטוס: פיקטוס הוא הבן דוד המגניב של הפוטוס. הפיקטוס לובש עלים מטריפים עם גוונים וצורות שיהפנטו אתכם ממבט ראשון. כאחד מהמשפחה, הפיקטוס הוא חזק וקל לטיפול, יהנה בבית באזור מואר או אפילו מואר פחות ובחוץ בצל וללא שמש ישירה בכלל. ממש כמו הפוטוס גם הפיקטוס עמיד להשקיה מועטה וניתן להשקות טוב טוב רק כשהאדמה מתייבשת.
  3. סנסיווריה (Sansevieria trifasciata): זהו צמח עמיד שיכול להתמודד עם רמות אור נמוכות וגם קל לטפל בו. יש לו עלים ירוקים ארוכים עם פסים צהובים והוא מסתדר היטב בטמפרטורות הנעות בין 17-26 מעלות צלזיוס.
  4. ספטיפיליום (Spathiphyllum): זהו צמח יפהפה שמצליח בתנאי תאורה חלשים. קל לטפל בו וזה גם מטהר אוויר נהדר. יש לו פרחים לבנים ועלווה ירוקה ושופעת והוא מסתדר הכי טוב בטמפרטורות שבין 17-26 מעלות צלזיוס.
  5. זמיה (Zamioculcas zamiifolia): זהו צמח נהדר לבעלי רמות אור נמוכות בבית. קל לטפל בו והוא יכול לשרוד בטמפרטורות הנעות בין 25-17 מעלות צלזיוס. יש לו עלים ירוקים כהים מבריקים והוא מהווה תוספת נהדרת לכל בית.

אלו הם רק חלק מהצמחים המושלמים עבור אלה עם רמות אור נמוכות בבית. כולם הם בתחזוקה נמוכה, קל לטפל בהם, והם יוסיפו קצת צבע וחיים לבית שלכם.

מעוניין לדעת עוד? לחץ כאן לטיפים נוספים במדריכי הטיפול שלנו

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך...

סגירת נגישות

עלות משלוח ₪30
מינימום הזמנה ₪100
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪290

×