• שנתאים לך צמח?
  • Gift Card
  • neta עסקים
  • מדריכי טיפול
  • עציץ עם הקדשה
  • מגיעים אליך?
  • Log in
אילו צמחי בית מתאימים לגידול לפי הפנג שואי?

אילו צמחי בית מתאימים לגידול לפי הפנג שואי?

פנג שואי הוא תרגול סיני עתיק אשר מאמינים שהוא מביא הרמוניה ואיזון למרחב מחיה. מתרגלי פנג שואי מאמינים שצמחי בית מסוימים יכולים להביא את האיזון הזה לבית, ושיש להימנע מצמחים מסוימים.

אם אתם רוצים להכניס הרמוניה ואיזון לביתכם עם צמחים, הנה כמה צמחי בית המתאימים לגידול לפי הפנג שואי.

5 צמחי בית המתאימים לגידול לפי הפנג שואי:

קרסולה סגלגלה הוא בחירה פופולרית עבור אלה המחפשים להכניס מעט פנג שואי לביתם. צמחי ירקן ידועים כעמידים וקלים לטיפול, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור אלה שאין להם אגודל ירוק. מאמינים כי קרסולה סגלגלה מביא מזל ושגשוג לבית, מה שהופך אותו לתוספת נהדרת לכל בית.

פוטוס  הוא עוד צמח בית נהדר לפנג שואי. הצמח העמיד והקל לטיפול זה נחשב כמביא עושר ושגשוג. אומרים שה-פוטוס מביא חיוביות ואנרגיה למרחב מחיה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שמחפשים להכניס קצת פנג שואי לביתם.

ספטיפיליום הוא עוד צמח בית נהדר לפנג שואי. הפרח היפהפה הזה הוא האמין כדי להביא שלווה והרמוניה למרחב מחיה, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים להביא איזון לביתם. אומרים שספטיפיליום מביאה מזל ושגשוג, מה שהופך אותה לתוספת נהדרת לכל בית.

אגלאונמה הוא עוד צמח בית נהדר לפנג שואי. אומרים שהצמח הקשיח והקל לטיפול הזה מביא מזל טוב ושגשוג. מאמינים שה-Evergreen הסיני גם מביא אנרגיה חיובית למרחב מחיה, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים להכניס קצת פנג שואי לביתם.

סנסיווריה הוא עוד צמח בית נהדר לפנג שואי. סנסיווריה ידוע כעמיד וקל לטיפול, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור אלה שאין להם אגודל ירוק. מאמינים כי סנסיווריה מביא מזל ושגשוג לבית, מה שהופך אותו לתוספת נהדרת לכל בית.

אלו הם רק חלק מצמחי הבית הרבים המתאימים לגידול לפי הפנג שואי. אם אתם מחפשים להביא איזון והרמוניה לביתכם עם צמחים, אלו הן כמה אפשרויות נהדרות שכדאי לשקול.

מעוניין לדעת עוד? לחץ כאן לטיפים נוספים במדריכי הטיפול שלנו

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך...

סגירת נגישות

עלות משלוח ₪30
מינימום הזמנה ₪100
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪290

×