• שנתאים לך צמח?
  • Gift Card
  • neta עסקים
  • מדריכי טיפול
  • עציץ עם הקדשה
  • מגיעים אליך?
  • Log in
מהן הדרכים הטובות ביותר להשקות צמחי בית ומשרדים

מהן הדרכים הטובות ביותר להשקות צמחי בית ומשרדים?

צמחי בית וצמחי משרד הם דרך מצוינת להוסיף קצת חיים וצבע לבית או לחלל העבודה שלכם. לא רק שהם נראים נהדר, אלא שהם גם יכולים לעזור לשפר את איכות האוויר ולהפחית מתח. עם זאת, כדי לשמור על הצמחים שלכם בריאים ונראים במיטבם, חשוב להכיר את הדרכים הטובות ביותר להשקות אותם.

הצעד הראשון להשקיה מוצלחת הוא לוודא שאתם משתמשים בסוג המים הנכון. מי ברז יכולים להכיל כלור ומינרלים אחרים שעלולים להזיק לצמחים, ולכן עדיף להשתמש במים מזוקקים יחד עם דשן נוזלי או מי גשמים. כדאי גם להימנע מהשקיית יתר, מכיוון שהדבר עלול לגרום לריקבון שורשים ולמחלות אחרות.

כאשר אתם משקים את הצמחים שלכם, הגישה הטובה ביותר היא לתת להם טבילה יסודית. המשמעות היא לשפוך מים באיטיות סביב בסיס הצמח, עד שהאדמה רוויה. לאחר שהאדמה ספוגה, המתינו עד שהמים יתנקזו לפני שתוסיפו עוד. זה יעזור לשמור על שורשי הצמחים שלכם בריאים ולספק להם את הלחות שהם צריכים.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא תדירות ההשקיה. זה יהיה תלוי בסוג הצמח, גודל העציץ והסביבה שבה הוא נמצא. לרוב צמחי הבית וצמחי המשרד, השקיה כל 5-7 ימים מספיקה בדרך כלל. עם זאת, אם החדר שלכם חם או יבש במיוחד, ייתכן שיהיה עליכם להשקות לעתים קרובות יותר.

לבסוף, חשוב לוודא שהצמחים שלכם מקבלים את הכמות הנכונה של אור. צמחים שונים דורשים כמויות שונות של אור וזה יכול להשפיע על התדירות שאתם צריכים להשקות אותם. אם הצמחים שלכם מקבלים יותר מדי אור, הם עשויים לדרוש השקיה תכופה יותר מאשר אלה בסביבה חשוכה יותר.

על ידי ביצוע העצות הפשוטות האלה, אתם יכולים להבטיח שצמחי הבית והמשרד שלכם יישארו בריאים ותוססים. עם טיפול ותשומת לב נכונים, הם יכולים להכניס חיים וצבע לכל חלל.

מעוניינים לדעת עוד? לחצו כאן לטיפים נוספים במדריכי הטיפול שלנו

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך...

סגירת נגישות

עלות משלוח ₪30
מינימום הזמנה ₪100
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪290

×