• שנתאים לך צמח?
  • Gift Card
  • neta עסקים
  • מדריכי טיפול
  • עציץ עם הקדשה
  • מגיעים אליך?
  • Log in
מה צריך לדעת לפני שמכניסים צמחים לבית

מה צריך לדעת לפני שמכניסים צמחים לבית

קיום צמחי בית בבית או במשרד יכול להיות דרך מצוינת להפיח חיים בחללים משעממים וריקים, אבל יש כמה דברים שאתם צריכים להיות מודעים אליהם לפני הכנסת צמחים לסביבה הפנימית שלכם.

  1. הבינו את המרחב שיש לכם – הדבר הראשון בעת הכנסת צמחים לבית או למשרד הוא להבין את המרחב שלכם. בהתאם לגודל החלל וכמות האור הזמינה, ייתכן שצמחים מסוימים לא ישגשגו. שיקלו אילו צמחים יעבדו בצורה הטובה ביותר עבור הסביבה שלכם לפני רכישתם.
  2. בחרו בצמחים בעלי תחזוקה נמוכה – רבים מאיתנו מנהלים אורח חיים עמוס ולכן חשוב לבחור בצמחים בעלי תחזוקה נמוכה כאשר מוסיפים אותם לחלל שלנו. בחרו בצמחים עמידים, כמו זמיה, סוקולנטים, סנסיווריה, שכן אלה דורשים פחות מים והם די עמידים לסביבות טמפרטורות שונות.
  3. העניקו לצמחים את האור הנכון – כל הצמחים דורשים שמש, גם אלה המוחזקים בתוך הבית. כאשר מכניסים צמחים לבית או למשרד, הקפידו למקם אותם במקום הנכון. אדן חלון או חלל פתוח עם אור שמש ישיר זורם פנימה יכולים לעבוד. לחלופין, אם בחרתם בצמח עם אור נמוך, הרחיקו אותם מאור שמש ישיר.
  4. בידקו את האדמה – האדמה היא חלק מכריע בשמירה על בריאות הצמחים. ודאו שהאדמה היא תערובת מתאימה לצמח ובדקו גם מזיקים או פטריות שיכולות להזיק לצמחים.
  5. הקפידו על השקיה – כדאי להשקות צמחים באופן קבוע, אך הקפידו לא להגזים, שכן השקיית יתר עלולה להוביל לריקבון שורשים. שימו עין על האדמה וכשהיא נראית יבשה או כשהעלים מתחילים לצנוח, אולי הגיע הזמן לעוד קצת מים. בנוסף להשקיה מומלץ לדשן מידי שבועיים עם דשן נוזלי או גרגירי בפירוק איטי.
  6. נקו את הצמחים שלכם – מדי פעם מומלץ לנקות את הצמחים שלכם עם מטלית או מברשת כדי להסיר אבק, מזיקים או מחלות. זה יעזור לשמור על בריאות הצמחים ונראים טוב.

על ידי הקפדה על הנחיות אלה, אתם יכולים להכניס צמחים לבית או למשרד שלכם כמו מקצוענים וליצור חלל יפה ותוסס שישאירו אתכם רגועים.

מעוניינים לדעת עוד? לחצו כאן לטיפים נוספים במדריכי הטיפול שלנו

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך...

סגירת נגישות

עלות משלוח ₪30
מינימום הזמנה ₪100
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪290

×