• שנתאים לך צמח?
  • Gift Card
  • neta עסקים
  • מדריכי טיפול
  • עציץ עם הקדשה
  • מגיעים אליך?
  • Log in
סוגי סחלבים והיכן כדאי למקם אותם בתוך הבית

סוגי סחלבים והיכן כדאי למקם אותם בתוך הבית

סחלבים הם אחד מצמחי הבית הפופולריים בעולם, בשל מגוון הצבעים המרשים וצורות הפרחים הייחודיות. עם מאות מינים לבחירה, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל בעת בחירת סחלב לבית שלכם.

כדי לעזור לכם למצוא את הסחלב המושלם לחלל הפנימי שלכם, הנה סקירה קצרה של סוגי הסחלבים השונים והיכן למקם אותם:

הסוגים הנפוצים ביותר של סחלבים הם phalaenopsis ו-oncidium. הפלנופסיס הוא סוג של סחלב הפורח בגווני ורוד, לבן וסגול. זהו צמח קל לטיפול שדורש מינימום אור שמש והשקיה שבועית. עדיף למקם סחלבים פלנופסיס בנקודה בהירה עם אור שמש עקיף, כמו חלון הפונה מזרחה.

סחלבים אונקידיום מגיעים במגוון צבעים, כולל צהוב, כתום ואדום. הם גם בעלי תחזוקה נמוכה ודורשים השקיה שבועית בלבד ואור שמש בהיר ועקיף. הם ממוקמים בצורה הטובה ביותר בחלון הפונה דרומה, שם הם יקבלו הרבה אור.

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר אקזוטי, שיקלו את סחלבי Cattleya. לסחלבים אלו פרחים גדולים וצבעוניים ודורשים תשומת לב רבה יותר מאשר סוגים אחרים של סחלבים. הם דורשים אור בהיר ועקיף ויש למקם אותם בחלון הפונה דרומה. כמו כן, יש להשקות אותם בתדירות גבוהה יותר מאשר סחלבים אחרים.

לבסוף, סחלב ונדה הוא האקזוטי והקשה ביותר לטיפול מבין כל הסחלבים. הוא דורש אור בהיר, עקיף וסביבה לחה כדי לשגשג. יש למקם אותם בחלון הפונה דרומה המקבל הרבה אור ומעורפל באופן קבוע כדי להבטיח שהם מקבלים את הלחות הדרושה להם.

לא משנה איזה סוג של סחלב תבחרו, הקפידו למקם אותם במקום המקבל אור שמש בהיר ועקיף לצמיחה מיטבית. עם הטיפול והסביבה הנכונים, הסחלב שלכם ישגשג ויביא יופי וחיים לביתכם.

מעוניין לדעת עוד? לחץ כאן לטיפים נוספים במדריכי הטיפול שלנו

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך...

סגירת נגישות

עלות משלוח ₪30
מינימום הזמנה ₪100
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪290

×