• שנתאים לך צמח?
  • Gift Card
  • neta עסקים
  • מדריכי טיפול
  • עציץ עם הקדשה
  • מגיעים אליך?
  • Log in
צמחי בית שמתאימים לאופי שלנו

צמחי בית שמתאימים לאופי שלנו

צמחי בית הם דרך מצוינת להוסיף מגע של טבע לבית שלך. הם יכולים להיות גם תחביב מהנה עבור אלה מאיתנו שאין להם אגודל ירוק. אבל מעבר למראה נחמד, צמחי בית מסוימים עשויים למעשה לשקף את האישיות של בעליהם. בין אם אתם מחפשים צמח שיכול להעניק לבית שלכם נופך של אישיות או שאתם סתם סקרנים לראות אם יש שם צמח שמתאים לאופי שלכם.

הנה 8 צמחי בית שאופי שלהם עשוי להתאים לסוגי האנשים שאוהבים אוֹתָם.

  1. סנסיווריה: אם אתם אנשים שאוהבים לשמור על דברים פשוטים, אז סנסיווריה עשוי להיות הבחירה הנכונה עבורכם. הצמח הקטן והקשוח הזה יכול לשרוד כמעט בכל מצב אור ודורש השקיה מועטה מאוד, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שאין להם הרבה זמן לטיפול נוסף.
  2. ירקה: אם אתם אוהבים להיות מאורגנים ויש לכם תוכנית לכל דבר, אז ירקה עשוי להיות הבחירה המושלמת עבורכם. עם העלים דמויי העכביש שלו, הצמח הזה הוא דרך מצוינת להביא קצת מבנה לבית שלכם.
  3. ספטיפיליום: מי שנוחים יותר ונהנים מההנאות הפשוטות של החיים עשויים להעריך את הספטיפיליום. לצמח הזה יש יופי עדין שיכול להוסיף מגע מרגיע לכל חדר.
  4. הקקטוס: אם אתם טיפוסים עצמאיים שאוהבים לעשות דברים בדרך שלהם, אז הקקטוס עשוי להיות צמח הבית המושלם עבורכם. הצמח הקטן והקשוח הזה יכול לשרוד במגוון תנאים ואינו דורש טיפול רב, מה שהופך אותו נהדר עבור אלה שאין להם הרבה זמן נוסף.
  5. פיקוס הגומי: מי שאוהבים להיות במרכז תשומת הלב עשויים ליהנות מפיקוס הגומי. עם העלים הנועזים והמבריקים שלו, הצמח הזה יכול להיות התחלה נהדרת לשיחה.
  6. קרסולה : אם אתם מובילים שאוהבים לעשות דברים, אז צמח הירקן עשוי להיות בחירה מצוינת עבורכם. צמח זה ידוע בקשיחותו וביכולתו לשגשג בטיפול מינימלי.
  7. צמח האלוורה: מי שהם רוחניים יותר עשויים להעריך את צמח האלוורה. צמח זה שימש במשך מאות שנים בריפוי וידוע באנרגיה המרגיעה שלו.
  8. צמח הפוטוס: אם אתם מחפשים בן לוויה שיכול לעמוד בקצב החיים הפעיל שלכם, אז צמח הפוטוס עשוי להיות הבחירה המושלמת עבורכם. צמח גמיש זה יכול לשרוד במגוון תנאים ואף ניתן לאמן אותו לטפס סביב הרהיטים שלכם.

מעוניין לדעת עוד? לחץ כאן לטיפים נוספים במדריכי הטיפול שלנו

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך...

סגירת נגישות

עלות משלוח ₪30
מינימום הזמנה ₪100
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪290

×