• שנתאים לך צמח?
  • Gift Card
  • neta עסקים
  • מדריכי טיפול
  • עציץ עם הקדשה
  • מגיעים אליך?
  • Log in
צמחי חוץ המושלמים לבית, למשרד ולמרפסות

צמחי חוץ המושלמים לבית, למשרד ולמרפסות

קיום צמחים בתוך הבית יכול להיות מרגיע ומנחם להפליא, אבל לא תמיד קל למצוא צמחים המשגשגים גם בפנים וגם בחוץ. למרבה המזל, ישנם כמה צמחים שהם אידיאליים עבור שתי הסביבות.

הנה 8 צמחי חוץ שמסתדרים היטב גם בפנים, במשרד וגם במרפסות.

  1. ירקה: ירקה הוא בחירה פופולרית להפליא עבור פנים וחוץ מכיוון שהוא בעל תחזוקה נמוכה להפליא וקל לטפל בו. ניתן להציב אותם בשמש מלאה או בצל חלקי, והם עדיין ישגשגו.
  2. אלוורה: אלוורה היא בחירה מצוינת גם בפנים וגם בחוץ. קל לטפל בו, והוא גם נהדר לעור שלכם, מכיוון שניתן להשתמש בג’ל שבתוך העלים כדי להרגיע כוויות וחתכים קלים.
  3. סנסיווריה: סנסיווריה הוא בחירה מצוינת למי שרוצה להכניס קצת מהחוץ פנימה. הוא בעל תחזוקה נמוכה להפליא והוא יכול לשגשג גם באור בהיר וגם באור נמוך.
  4. אגלאונמה סילבר: אגלונמה פופולרי להפליא עבור משרדים וחללים פנימיים. הם בעלי תחזוקה נמוכה להפליא ויכולים לשרוד במגוון רחב של טמפרטורות ותנאי תאורה.
  5. שרך בוסטון: שרכים של בוסטון מעולים גם בפנים וגם בחוץ. הם מעדיפים אור בהיר, עקיף וסביבות לחות, כך שהם מושלמים עבור מרפסות וטרסות.
  6. ספטיפיליום: ספטיפיליומים הם בחירה מצוינת גם בפנים וגם בחוץ. הם מעדיפים אור בהיר ועקיף וצריך להשקות אותם באופן קבוע. הם גם נהדרים לטיהור האוויר בבית או במשרד.
  7. קיסוס: קיסוס היא בחירה מצוינת גם בפנים וגם בחוץ. הוא בעל תחזוקה נמוכה והוא צדדי להפליא, מכיוון שניתן לגדל אותו בעציץ או בסל תלוי.
  8. סוקולנטים: סוקולנטים פופולריים להפליא גם בפנים וגם בחוץ. הם בעלי תחזוקה נמוכה להפליא, והם מעדיפים אור בהיר, עקיף והרבה ניקוז.

צמחי חוץ אלה מושלמים הן בפנים והן בחוץ – מהמשרד ועד למרפסת. עם תחזוקה מינימלית ומגוון רחב של תנאי תאורה וטמפרטורה, צמחים אלו בטוח יאירו כל חלל.

מעוניין לדעת עוד? לחץ כאן לטיפים נוספים במדריכי הטיפול שלנו

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך...

סגירת נגישות

עלות משלוח ₪30
מינימום הזמנה ₪100
משלוח חינם בהזמנה מעל ₪290

×